Friday, April 2, 2010

cuak rasenye bagai tercirit!


helo2! ida disini ye.. at last saye mengupdate blog ini!!
aku rase bangge dgn sifat mak aku yg da spoting...
ahahahahhaaha...
crit rase nak kelua bermula apebile adik ngan mak aku sebokkkkkk sgt2 ajak aku g makn....
di mane?
dekt jerh kat sek 20 uh....
mule nyer aku malas sgt2 nak g.....bile da kene bakar ngan adik aku, aku pon nak la g....
bapak aku xbg g... tp adik aku la ye2  pujuk bapak aku....
mak lak senyum kambing la dpt gak bjln kua mlm ngan aku...
hahahah...
aku pon drive dgn hemah nya d jalan raye...
ahahhaaha.....

sampai kat sek 20....
ngeeee.....
mate nih ter jeling bf aku ade kat lengung....
uhhhhh....
xstabil nafsu aku nmpak die...
ahahahahahaha....
aku pon blagak pro text la die smbil drive....
text punye text sampai la kat restoran bunge raye.......

k mak....
smpai....
jgn lupe kunci sume pintu tuh.....
nnt ida lupe...

lpas order baru aku prasan mcm smthing hilang.... aku diam... text la ngan kksih hti...
cirit rase nak kua da nih bile baru aku trgat kunci krete aku xde....
hampeh....
gelabah gile....muke mak pon da lain....
ish....sik bek dkat ngan bengkel...abg tuh pon tlg.............

smpai umah
mak: kamu jgn bgtau abah tau.... senyap jerh!
(ahahha)

moral of the story:  jgn jdi CLUMSY mcm aku....!!

xD  cite mengong by: idaismail

No comments:

Post a Comment

kata anda!!