Thursday, March 11, 2010

Usaha membawa berkat...


10 march herm...
terase takot pulak nk mulekan hari esok...
ye la mane tidaknye esok tepat pukul 10.00 pg pasti ramai pelajar SPM 2009 tercegat kat pintu pagar sekolah...
ha??
kenape ye...
ye la... result SPM 2009 AKN KELUAR..
huh.. mlm 2 mmg aku x bole tido..
gelisah je.. guling2 badan kat katil mcm mane pon still x bole tido..
jam sentiase berdetik...
arhhh terseksanye..
11 march tepat pukul 3 pg..
huh aku still x bole tido nie...
mmg cuak gile...
lg2 aku bayangkan semue mmbe aku dpt result baik punye tp aku hampeh...
arhhhh takot tp sembat lagi on9 bukak FB..
akhirnye pd pukul 7 pg baru aku tido...

11.30 pg :  wah mase yg dinantikan...
sangat gementar.. ida dh dtg umh soh aku mandi n kate die...
ramai org dh tggu kat pagar skolh...
arrrhhh cuak!
erm..
masok je skolh jmpe madie... aeh comel je die n rndu madiku!!
erm...
then kami ambik la result...
jueng2... (latar suare hati)

ALHAMDULLIAH dgn izin ALLAH dan berkat doa ibu bapa kami...
MUNCHACOS  LADIES semue lulus dgn jayenye =)


-the end-
by : hazirah aziz

No comments:

Post a Comment

kata anda!!